Українська гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вже окупила себе.
Власник студії GSC Game World Максим Кріппа не розкрив цифри, але сказав, що задоволений релізом гри і прибутками, передає Forbes.
Він відзначив велику роль у створенні гри Марії та Євгена Григоровичів, які займалися організаційними та операційними процесами, а також були творчими директорами продукту. Під час розробки, епідемії COVID та повномасштабної війни штат GSC зріс у сім разів.
“Над грою працює близько 470 людей. Приблизно 200 з них – це співробітники, які працюють у різних країнах світу, ще близько 270 залишаються в Україні, попри всі виклики, з якими доводиться стикатися через війну. Коли я прийшов у компанію у 2020 році, команда складалася із 65 людей”, – розповів Кріппа.
Переважна більшість витрат на гру йшли на розробку. Маркетинг “залишався в тіні”. Підприємець підтвердив, що розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 коштувала десятки мільйонів доларів. Основним ринком для гри наразі є США.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Документальний фільм про створення S.T.A.L.K.E.R. 2 в умовах війни вже на YouTube
“Ми вже продали достатньо, щоб вивести проєкт у прибуток. Перед релізом команда працювала майже 24/7. Вона жила цим проєктом, особливо на тлі війни. Хотілося подарувати країні надію й гордість, показати усім, що українці можуть робити проєкти такого високого рівня”, – сказав він.
Студія GSC орієнтується на досвід CD Projekt RED. “Відьмак” став національною гордістю Польщі – по ньому є книжки, ігри, серіал на Netflix.
“Мені б хотілося, щоб ми отримали серіал на Netflix. Певні переговори наразі ведуться, але питання ще не вирішене”, – підсумував Кріппа.
Спало ембарго на рецензії на S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Критики відзначають, що гра залишилася вірною минулим частинам серії та пропонує такий самий хардкорний та імерсивний геймплей. Але, що ще гра перейняла від минулих ігор, так це баги: пишуть, що занизили оцінку через технічний стан проєкту.