fbpx

“Домом” керував російський режисер, забороняли говорити “війна”, “ворог”

Головна Сторінка » “Домом” керував російський режисер, забороняли говорити “війна”, “ворог”

Перший рік державним телеканалом “Дом” керував російський режисер Олексій Кирющенко. Журналістам телеканалу давали вказівки хвалити президента Володимира Зеленського.

Про це повідомила “Українська правда”.

Олексій Кирющенко – режисер “Слуги народу” й російського серіалу “Моя прекрасна няня”. Оскільки він є громадянином РФ, офіційно ДП “Державна платформа іномовлення” очолила Юлія Островська.

Однак саме Кирющенко створював увесь контент телеканалу, не пов’язаний із новинами. Колишні працівники телеканалу характеризують його як людину із “совковими поглядами”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Російською програми не веду” – тревел-блогер відмовив держтелеканалу “Дом”

Офіційно канал очолює Островська, яка раніше працювала директоркою з виробництва в студії “Квартал-95”.

Упродовж першого року з нею працював Максим Кречетов, який звільнився з директорату інформполітики в Офісі президента. А головним комунікатором між керівництвом, журналістами й випусковими редакторами була Ксенія Герасименко, яка відповідала за новинну частину контенту.

“Саме Герасименко, за словами двох колишніх працівників каналу, передавала вказівки з написання новин від ОП, сварила працівників за те, що вони “перемогу подали не як перемогу”, а потім зачищала ці повідомлення в месенджерах”, – пише УП.

Існував “словник” термінів для новин. Наприклад, забороняли використовувати щодо ситуації в Донбасі слова: “війна”, “конфлікт”, “ворог”. Працівники мали якнайчастіше згадувати в новинах Зеленського, Офіс президента, президентські програми “Велике будівництво”, кредити “5-7-9%”.

“Щоразу це був твір на тему “як гарно похвалити президентські програми”. І щоразу було складно вгадати, як саме це треба зробити”, – розповіла колишня працівниця телеканалу.

“І в жодному випадку ми не згадували Петра Порошенка. Це була якась ідея фікс, що він сильно погана людина”, – розповідає інший експрацівник.

Телеканал “Дом” транслює комуністичну пропаганду, обурювалися українські користувачі Facebook.

У квітні цього року держтелеканал перейшов в управління Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.

Транслює програми російською мовою.

На ДП “Мультимедійна платформа іномовлення України” виділили 298 млн 400 тис. грн бюджетних коштів – на канал “Дом” і UATV загалом.

6 листопада шеф-редактор “Дому” Олексій Мацука заявив, що йде з посади.