В офісах Європарламенту провели обшуки. Корупція, російська пропаганда і мережа Медведчука

Головна Сторінка » В офісах Європарламенту провели обшуки. Корупція, російська пропаганда і мережа Медведчука

Вранці 29 травня бельгійські і французькі поліцейські провели серію одночасних обшуків в офісах Європейського парламенту в Брюсселі і Страсбурзі.

Обшук також пройшов у будинку співробітника ЄП у брюссельському районі Схарбєйк. Про це повідомили Euronews.

Обшуки є частиною масштабного розслідування щодо російської операції впливу, в ході якої виплачувалися гроші членам Європейського парламенту за поширення кремлівської пропаганди з самого центру європейських інституцій у Брюсселі.

Бельгійська прокуратура, яка розпорядилася провести обшуки у середу, заявила, що є “ознаки того, що даний співробітник Європарламенту грав значну роль у російській пропагандистській операції”.

У відомстві також повідомили, що рейди пов’язані зі справою про “втручання, пасивну корупцію та членство у злочинній організації”.

Обшуки проходили в рамках розслідування щодо компанії Voice of Europe, проти якої цього місяця Європейський Союз запровадив санкції за поширення кремлівської пропаганди.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія ротом колишнього нардепа запустила фейк про “українську брудну бомбу”

Нідерландський депутат ЄС Марсель де Граафф підтвердив у мережі X, що йдеться про його помічника у парламенті Гійома Прадуру.

Відбулися обшуки будинку Марселя де Граафа, повідомило нідерландське агентство ANP.

“Європейський парламент повністю співпрацює з правоохоронними та судовими органами, щоб сприяти здійсненню правосуддя, і буде продовжувати це робити. Саме в цьому контексті було надано доступ до офісу”, – заявив речник Європарламенту.

27 травня Рада Європейського Союзу запровадила санкції проти колишнього народного депутата України, кума Путіна Віктора Медведчука, Артема Марчевського і ресурсу Voice of Europe. За даними чеських спецслужб, це була проросійська мережа, яка намагалася вплинути на політиків у низці європейських країн.

Марчевський – колишній генпродюсер підсанкційного телеканалу “112 Україна”.

У березні спецслужби кількох країн Євросоюзу, зокрема Польщі і Чехії, викрили шпигунську мережу, яку фінансував Кремль і яка використовувала сайт Voice of Europe. Там публікували проросійські статті, інтерв’ю і коментарі щодо міжнародної ситуації, намагались дискредитувати в очах європейців Україну, а також вплинути на вибори до Європарламенту.