Студія GSC Game World випустила новий масштабний патч 1.1 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Він здійснює понад 1800 виправлень і важить 110 ГБ, повідомили розробники.
Патч містить першу ітерацію виправлень системи A-Life. Розв’язали проблему зі спауном NPC-персонажа за спиною гравця в несподіваних і нелогічних місцях.
Після патчу мандрівні NPC набагато частіше зустрічаються по всій Зоні. Збільшили відстань, на якій ці персонажі видимі для гравця. Покращили навігацію NPC A-Life в офлайні та ще зробили низку різних виправлень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вже приносить прибутки розробникам
Вдалось покращити штучний інтелект, що виправило сотню аномалій поведінки різних персонажів. Раніше NPC заходили в двері, не відчиняючи їх, ховалися за невідповідними укриттями й відмовлялися починати діалоги, пов’язані з місіями.
У новому патчі GSC вирішили понад 80 проблем із катсценами, розслідували понад 200 крашів, покращили взаємодію з об’єктами та зробили інші поліпшення.
Це найбільший патч студії для S.T.A.L.K.E.R. 2. Перший випустили 29 листопада, дослухавшись до гравців і критиків.
Спало ембарго на рецензії на S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Критики відзначають, що гра залишилася вірною минулим частинам серії та пропонує такий самий хардкорний та імерсивний геймплей. Але, що ще гра перейняла від минулих ігор, так це баги: пишуть, що занизили оцінку через технічний стан проєкту.